משחקים לאייפון

אתר זה יכיל המלצות ועדכונים לכל הקשור למשחקים לאייפון. האתר יתעדכן מדי פעם בתכנים חדשים ומעניינים, בדרך כלל למשחקים שמופיעים בחנות AppStore אך לא בהכרח. אגב, אם אתם מחפשים לשחק במשחקים בסלולרי אונליין מבלי להוריד אותם לטלפון שלכם תוכלו לשחק בהם ישירות מהאייפון דרך אתר משחקים לאייפון שנקרא מובוקס.

יום שלישי, 22 בנובמבר 2016

משחקים לאייפון ללא הורדה

נשמע מופרך לא? משחקים לאייפון ללא הורדה? ובכן, יש דבר כזה והמשחקים האלו למעשה ממש כיפים ויכולים לגרום לכם לשחק בהם כל היום או במקרים אחרים לפחות להעביר לכם את הזמן בתור לדואר או בנסיעה באוטובוס.

אתר מובוקס הוא אתר המאפשר לכם לשחק במשחקים לאייפון בלי להוריד אותם כלל וכלל. האתר מכיל משחקים רבים מכל הסוגים ומכל הז'אנרים והם משחקי טאץ' מעניינים וכיפים

יתרונות וחסרונות משחקים לאייפון ללא הורדה

 ובכן, בהורדת משחקים לסלולרי יש הרבה חסרונות שלא כולם מודעים אליהם - הנה כמה מהם ואיך משחקים לאייפון ללא הורדה מפצים על כך.

הם תופסים מקום - כל משחק שאתם מתקינים תופס לכם מקום בטלפון. גם כשאתם מוחקים משחקים בסופו של דבר הם עדיין משאירים סימנים חבויים מאחורי הקלעים ולכן עדיף להימנע מהורדת משחקים מרובים. משחקים ללא הורדה לא עושים זאת כי פשוט נכנסים ומשחקים.

הם מכילים וירוסים -  כשמורידים משחקים לפעמים אפשר למצוא משחקים שעושים נזק לטלפון שלכם שאתם לא מודעים אליו. משחקים כאלו יכולים להיראות טובים ונחמדים ולפעמים הם באמת עובדים, אבל האמת היא שהוירוסים שהם מכילים לא גלויים לעין ועדיף להימנע מהם. כשמשחקים במשחקים לאייפון ללא הורדה אין סיכוי שיכנס לכם וירוס כזה.

הם מצריכים הורדה והמתנה - לפעמים כל מה שבא לכם זה פשוט לשחק ולהוריד ולנסות משחקים חדשים זה נראה כמו טרחה. תחשבו על אתר מובוקס כעל אתר שבו כבר התקנתם את כל עשרות המשחקים שיש בו וכל מה שנותר לכם הוא לבחור במה לשחק. פשוט לוחצים ומשחקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה